افتتاح مرکز توزیع مویرگی بهران در شهر اراک‎

شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی‌به مردادماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را که حاصل از فروش محصولات در این دوره بود

برابر با ۲ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان به ثبت رساند و طی ۵‌ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمد تجمیعی خود را برابر با ۱۱ هزار و ۳۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد. درآمد ماهانه این شرکت روانکار از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی شناسایی شد و عمده درآمدها در بازار داخلی با ۲ هزار و ۱۴۷میلیارد تومان شکل گرفت.

۸۲درصد از کل درآمد مردادماه در بازار داخلی به ثبت رسید و مابقی آن نیز از فروش محصولات در بازار خارجی به‌دست آمد. شرکت نفت بهران در مردادماه سال جاری درآمد ماهانه‌ای را که شناسایی کرد، با افزایش ۱۳درصدی نسبت‌به تیرماه همراه و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش ۴۱درصدی بود.

همچنین درآمد تجمیعی که این روانکار طی ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی جاری به دست آورد با رشد ۴۴ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بود. بیشترین درآمد ماهانه‌ای که توسط این روانکار شناسایی شد حاصل از فروش «روغن‌موتور بنزینی» ۹۱۰میلیارد تومان بود که قیمت فروش این محصول در ازای هر لیتر ۷۲ هزارتومان اعلام شد که البته شاهد افزایش نرخ ۱۶درصدی بود، پس‌ازآن «روغن‌موتور دیزلی» با ۷۷۶ میلیارد تومان بیشترین درآمد را به خود اختصاص داد و قیمت فروش این محصول نیز ۵۶ هزارتومان به ثبت رسید که ۶درصد افزایش یافت.

شرکت نفت بهران در مردادماه سال جاری ۵۶هزار و ۶۸۸ هزار لیتر فروش داشت که عمده‌ترین مقدار فروش در بازار داخلی با ۳۵هزار و ۶۴۲ لیتر به ثبت رسید و مقدار فروش ماهانه این شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۶ درصد افزایش یافت. از ابتدای سالی مالی تا انتهای مردادماه ۲۸۱ هزار و ۲۰۱ لیتر از محصولات نفت بهران به فروش رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =